Despre livrare
Unde primesc comanda?
- Livrare prin FanCourier: Majoritatea produsele achizitionate prin intermediul acestui magazin virtual (cu exceptia parchetului), se livreaza prin FAN COURIER, www.fancourier.ro la domiciliul sau sediul clientului.
- Ridicare de la sediul nostru: Exista si posibilitatea de a ridica produsele de la depozitul vanzatorului (Str. Ion ROATA nr 10, Sector 4, Bucuresti - harta aici ), pentru majoritatea produselor oferite pe acest site. Toate produsele cu lungimea mai mare de 3 metri se ridica de la depozitul vanzatorului.
- Livrare Parchet prin curier logistic Gebruder Weiss la usa blocului: Avand in vedere greutatea si volumele implicate pentru parchetul laminat si accesorii acestea se livreaza pana in locul unde vehiculul curierului are acces ( poarta casei, usa blocului, etc). Intra in responsabilitatea clientului transportul pana la locul de utilizare si de aceea recomandam pregtirea receptiei acesor produse.
Cand voi primi comanda?
Comenzile de parchet se livreaza in termen estimat de 3 -5 zile lucratoare de la data validarii comenzii.
Cum platesc?
- Plata cu card bancar la finalizarea comenzii ( Visa , Mastercard, etc).
- Plata prin transfer bancar:
Plata se va face cu ordin de plata in contul nostru indicat pe factura proforma;
Dupa confirmarea transferului bancar in contul Profilux se va livra comanda. - Plata numerar sau POS cu card bancar la sediile Profilux:
In cazul in care alegeti sa ridicati produsele de la sediul nostru. - Plata ramburs la receptia coletului, in numerar catre firma de curierat;
Acest mod de plata nu se poate aplica livrarilor de parchet.
Ce tarife de transport percepem?
Percepem urmatoarele tarife de transport, pe care le vom include in factura de marfa:
- 10.71 ron / primul kg / destinatie;
- 1.071 ron / fiecare kg suplimentar;
- 5.95 ron taxa de ramburs pentru plata ramburs (plata catre reprezentantul Fan Courier la receptionarea coletului);
- 59.5 ron pentru comenzi care contin produse Egger a caror valoare nu depaseste suma de 416,5 ron
Atentie: pentru localitati aflate in afara retelei Fan Courier, costul transportului se va calcula dupa algoritmul Fan Courier, direct catre reprezentantul Fan Courier.
Daca produsele au fost livrate prin curierat rapid, avem rugamintea sa verificati marfa la primire. In cazul in care se constata lipsa sau deteriorarea unui produs / unor produse, este obligatia clientului sa intocmeasca un proces-verbal cu delegatul firmei de curierat. Numai pe baza acestui proces-verbal se va putea remedia situatia in cauza (livrare produs / produse lipsa sau inlocuirea acestuia / acestora) pe cheltuiala noastra.
Reduceri
Pentru comenzi care nu contin produse Egger (parchet, plinte si diverse accesorii) de peste 300 ron (cu TVA) transportul este gratuit.
- 1% pentru comenzi cuprinse intre 952 si 2.022 RON (sume cu tva)
- 2% pentru comenzi cuprinse intre 2.023 si 4.164 RON (sume cu tva)
- 3% pentru comenzi cuprinse intre 4.165 si 5.949 RON (sume cu tva)
- 4% pentru comenzi cuprinse intre 5.950 si 10.709 RON (sume cu tva)
- 5% pentru comenzi cuprinse intre 10.710 si 17.849 RON (sume cu tva)
- 6% pentru comenzi cuprinse intre 17.850 si 29.749 RON (sume cu tva)
- 7% pentru comenzi cuprinse intre 29.750 si 41.649 RON (sume cu tva)
- 8% pentru comenzi cuprinse intre 41.650 si 59.499 RON (sume cu tva)
- 9% peste comenzi de peste 59.450 RON (sume cu tva)
Precizari
Livrarea se face la adresa pana in locul unde vehiculul curierului are acces (usa blocului, poarta casei).
Responsabilitatea deplasarii produselor din acest loc pana in locul de utilizare ii revine clientului.
In cazul in care produsele comandate nu se afla momentan in stocul nostru, operatorul va va comunica termenul la care se va putea livra comanda Dvs. In principiu, toate produsele prezente in magazinul nostru virtual se afla in stoc, insa exista posibilitatea ca uneori produsele pentru care s-a menţionat la rubrica „Disponibilitate” mesajul „Verifica stocul” sa nu se afle temporar in stoc.