Unde primesc comanda?

  • Livrare prin FanCourier: Majoritatea produsele achizitionate prin intermediul acestui magazin virtual (cu exceptia parchetului), se livreaza prin FAN COURIER, www.fancourier.ro la domiciliul sau sediul clientului.
  • Ridicare de la sediul nostru: Exista si posibilitatea de a ridica produsele de la depozitul vanzatorului (Str. Ion ROATA nr 10, Sector 4, Bucuresti - harta aici ), pentru majoritatea produselor oferite pe acest site. Toate produsele cu lungimea mai mare de 3 metri se ridica de la depozitul vanzatorului.
  • Livrare Parchet prin curier logistic Gebruder Weiss la usa blocului: Avand in vedere greutatea si volumele implicate pentru parchetul laminat si accesorii, acestea se livreaza pana in locul unde vehiculul curierului are acces (poarta casei, usa blocului, etc). Intra in responsabilitatea clientului transportul pana la locul de utilizare si de aceea recomandam pregtirea receptiei acesor produse.

Cand voi primi comanda?

Produsele existente in stoc vor fi livrate in termen estimat de 2 zile lucratoare de la data validarii comenzii.
Comenzile de parchet se livreaza in termen estimat de 3 - 5 zile lucratoare de la data validarii comenzii.
 

Cum platesc?

  1. Plata cu card bancar  la finalizarea comenzii ( Visa , Mastercard, etc).
  2. Plata prin transfer bancar: 
    Plata se va face cu ordin de plata in contul nostru indicat pe factura proforma; 
    Dupa confirmarea transferului bancar in contul Profilux se va livra comanda.
  3. Plata numerar sau POS cu card bancar la sediile Profilux:
    In cazul in care alegeti sa ridicati produsele de la sediul nostru.
  4. Plata ramburs la receptia coletului, in numerar catre firma de curierat;
    Acest mod de plata nu se poate aplica livrarilor de parchet. In cazul in care se va alege plata ramburs, se va aplica o taxa suplimentare de 5 lei + TVA.

Ce tarife de transport percepem?

Pentru expedierea comenzilor (altele decat produsele Egger), folosim serviciile de curierat rapid Fan Courier.

  • Taxa standard de transport: se calculează în funcție de greutatea și volumul coletului, conform grilei Fan Courier.

  • Zona de acoperire: livrările se fac pe întreg teritoriul României. În cazul localităților care nu se află în aria de acoperire directă Fan Courier, vor fi percepute taxe suplimentare pentru kilometri exteriori - in acest caz, costul transportului se va calcula dupa algoritmul Fan Courier, si se va plati direct catre reprezentantul Fan Courier.

  • Costuri: la finalizarea comenzii, se va calcula prețul final al transportului.

Daca produsele au fost livrate prin curierat rapid, avem rugamintea sa verificati marfa la primire. In cazul in care se constata lipsa sau deteriorarea unui produs / unor produse, este obligatia clientului sa intocmeasca un proces-verbal cu delegatul firmei de curierat. Numai pe baza acestui proces-verbal se va putea remedia situatia in cauza (livrare produs / produse lipsa sau inlocuirea acestuia / acestora) pe cheltuiala noastra.

 

Pentru comenzi care nu contin produse Egger (parchet, plinte si diverse accesorii) de peste 500 ron (TVA inclus), transportul este gratuit.

 

Produsele Egger se livreaza exclusiv prin curier logistic Gebruder Weiss. Pentru comenzi mai mari de 1210 lei, transportul este gratuit. Pentru comenzi sub valoarea de 1210 lei, se percepe o taxa de transport de 150 lei.

Reduceri

Acordam o serie de discounturi de volum, in functie de valoarea comenzilor:
- 1% pentru comenzi cuprinse intre 968 si 2.056 RON (sume cu tva)
- 2% pentru comenzi cuprinse intre 2.057 si 4.234 RON (sume cu tva)
- 3% pentru comenzi cuprinse intre 4.235 si 6.049 RON (sume cu tva)
- 4% pentru comenzi cuprinse intre 6.050 si 10.889 RON (sume cu tva)
- 5% pentru comenzi cuprinse intre 10.890 si 18.149 RON (sume cu tva)
- 6% pentru comenzi cuprinse intre 18.150 si 30.249 RON (sume cu tva)
- 7% pentru comenzi cuprinse intre 30.250 si 42.349 RON (sume cu tva)
- 8% pentru comenzi cuprinse intre 42.350 si 60.499 RON (sume cu tva)
- 9% peste comenzi de peste 60.500 RON (sume cu tva)
 

Precizari

Livrarea se face la adresa pana in locul unde vehiculul curierului are acces (usa blocului, poarta casei).

Responsabilitatea deplasarii produselor din acest loc pana in locul de utilizare ii revine clientului.

 

In cazul in care produsele comandate nu se afla momentan in stocul nostru, operatorul va va comunica termenul la care se va putea livra comanda Dvs. In principiu, toate produsele prezente in magazinul nostru virtual se afla in stoc, insa exista posibilitatea ca uneori produsele pentru care s-a menţionat la rubrica „Disponibilitate” mesajul „Verifica stocul” sa nu se afle temporar in stoc.